Skip to main content

Me and Nadia's Bad Deeds LOL

"Ohhh~ girls just wanna have funn~~"

LMAO 

Since me and Nadia is still in festive mood, we're kind of 'I need mandarin oranges....' in doing our routines in the office. Aishh....we're not a permanent employee anyway, but still, we followed the disciplines like real office lady.  

I was having this problem with MUET registration, and I decided to take a half day to settle all the craps there. Nadia frowned when I told her I'm not going to be around for the afternoon half. I was calling the cab for reservation since I don't get my license yet and my dad is too busy to entertain my princess needs. A bulb appeared between us. 

Nadia applied for a half day too, saying that she is going to register MUET together with me which is actually....completely hehehe....LIES!!! 

Nadia had succesfully gets her MUET of Band 3 and she is exactly not taking another go of it. Soo....me and her was like...

Me:  
Okay, I'm going to back you off if boss is going to ask you many questions.

Nadia:    
Cool, than I can give you a hitch, let's get out of this office. But you've got to stand the heat, since my car got no air-cond

Me&Nadia:  
*stupid giggles*

So we did. And well, even we applied the half day from 2.00 to 5.00, we had done our extra works in the morning. I can't believe it myself that I can do the whole day job in one morning session. That is without coffee breaks and lunch~~ LOL

Really, we're not bad girls. But, we're sooo....dry in the office. Needs some fresh air really. Now I understand the pressure of being office workers...IT IS SOOO BOOORIINNNGGGG~~ Looking at the monitors, managing the data, print, print, print and than arranging files. I DON'T WANT TO LIVE LIKE THIS!!!!!

Me and Nadia decides to get a job which is....well, less to do with office. We're both very adventurous and to imprisoned us in one jar is not a good idea. Two brains could make a hole out of it. Hohohohohoho~~

And, yeah. I'm not lying, I did went to get my SPM certificate (which was abandoned like 4 years LOL) to smoothen my MUET business. But I called the Pejabat Pendidikan Daerah and they told me that I don't need to come.

What the.....

....I've applied the half-day out already.....

...and I got Nadia who was willing to help me.....

And so we decides to get the certificate and go eat somewhere far from the office. LOL!!! Both of us enjoys eating so much but Nadia is always leaving some bits because she can't eat more than what she had sets her mind to :P

And today, is the day I enjoyed my stay as industrial trainee the most. We talk a lot about our future, and how we don't want to be in the office 9-5 LOL!!

When I get back home, got the news of Won Bin resigning from FT Island. WHAT???????

Really spoilt my mood tonight.... T.T

Won Bin...what is wrong...tell noona what is wrong......aigoo....

I need his official statement about this.

What A Day
Norfy

p/s: I'm a good girl, really. Nadia too~~ we promise this would never happen again ^^

**pic credits to www.rootfour.com/lemur.html

Comments

Popular posts from this blog

Malaysia SNSD Forum!

Ever wonder where to seek Malaysian S♥NE to share together your love to the adorable nine girls of SoNyuhShiDae?

Well, you can finally get to see the other lovers here!!! It's MYSONE!! Click the banner to join~~ you can finally enjoy being together to spazz about the fabulous nine girls.
Many thanks to Jenn, she is the founder of the forum in the cause to unite all S♥NE in Malaysia :D
Oh Hyoyeon~ How can people say you're ugly and manly?YOU'RE JUICY!!!

And if you guys joined the forum, try spotting me there~ lolz!! I don't know why I felt so biased in both Soshified and now, here XD
Don't foget to spread around, dudes and babes!!
Sayanghaeyo Norfy

Kiss Min Through The Phone

Aahahahha~ Have you read about Sungmin's kissing case? Click and read first.
I just want to focus on Sungmin kissing a girl who is cosplaying as Jang Woo Hyuk (H.O.T.). The image was discussed quite intense at WonderMin before, when Alex uploaded it at the site. Everybody thought it was Teukie but this had cleared up the confusion I guess? :3
Sungmin as Tony Ahn (my favorite member of H.O.T.).
This costume is from Outside Castle MV, also my favorite MV of all H.O.T.'s MV and song. The meaning is deep, I had discussed about it before here, so go check it out :)
And this is the controversial picture of Sungmin and 'Jang Woo Hyuk', naughty and hot, dare I admit? LOLz!! XD
both picture of Sungmin cosplaying as Tony credits as tagged and supersungmin.wordpress.com Do not look at the skin Min is showing there!! I TELL YOU DON'T!!! *Bites you*
H.O.T. (original) person sitting is Jang Woo Hyuk and the one with blonde hair is Tony Ahn.
I'm just so happy that the cosplayer is a…

Of Mariam Johari and Korea Plaza event

Mariam Johari a.k.a Kim Soon AEe: May she rest in peace

While I'm typing this, I'm deadly exhausted for walking from campus to my sorority house. I'll just make it short for all honeys here ^^
As usual, checking my mail first of all, my plurk, my personal social sites and blah3. I got 6 emails and I was.... O.O Don't tell me it's another invitation again?
Well, please read it here to know
Foosh! Suddenly I felt all the energy went back and I squealed without no hesitance!! My sorority sisters was like...what the heck is happening on you, she thought I've ruined my hair again on the curler thongs. LOL! And when I pointed the thing, one of them rolled her eyes and said "Dream on, you got A CONSULTATION and TWO DISCUSSIONS to be done on THAT PARTICULAR DAY,"
And I couldn't agree more. I'm finally here, near the capital where I could quench my addiction but yeah, lets get real.
I DO NOT wish to reveal myself until Super Show landed here in Malaysia or…